077-8047017

אבני נזר 18, בני ברק

077-8047077

יפו 216, ירושלים

השתלת שיניים ביום אחד?

בכל מקום תשמעו על השתלת שיניים ביום אחד, על שיטות חדשניות מהפכניות שיפתרו לכם את כל הבעיות בין רגע. כל שיטה נשמעת יותר זוהרת ויותר מוצלחת מחברתה, ורק מלקרוא חומר על השתלת שיניים ביום אחד, כבר עולה לכם חיוך. אז מראש, אנחנו מתנצלים. אנחנו לא תומכים.

למה אנו לא תומכים בהשתלת שיניים ביום אחד?

הצלחתו של טיפול כזה תלויה באינסוף גורמים: גילו של המטופל, מצבו הבריאותי, עברו הרפואי… האם הוא בכושר או לא? האם עצם הלסת מספיק רחבה, עבה, עמוקה, חזקה? והאם הוא אוכל נכון ולא מעשן? ועוד לא דברנו על איכות החומרים בהם משתמשים בכל סוגי השיטות להשתלת שיניים ביום אחד…

  המהירות לא שווה את האיכות, ועל איכות – לא מתפשרים

ולכן אנחנו בוחרים בהשתלת שיניים סטנדרטית, "פשוטה". איכותית.

כשמדובר בהשתלת שיניים, המטרה שלנו היא שכל מטופל יצא ממרפאתנו עם חיוך חדש ומושלם, מרוצה מהטיפול שקיבל, מהרופאים שליוו אותו ומהשירות בכללותו. אנחנו לא פחות משתדלים למזער כאב ואי- נוחות, אך בשביל זה אנחנו סומכים על צוות הרופאים שלנו בעיניים עצומות. וכאן מגיע העיקר: מה שווה שירות אדיב אם הוא לא מהווה פיתרון לטווח ארוך? מה שוויה של השתלת שיניים ששיניה לא מחזיקות מעמד?

ב"בינת השן", תהליך השתלת שיניים אורך מספר חודשים. מדוע?

כי אנחנו משקיעים במטופל וגם בתהליך. כי תהליך מחושב מאפשר להתאים לכל אחד את תכנית הטיפול האישית שלו, לפי מצבו האישי ולפי התפתחות הנתונים לאורך הטיפול. וכי חשוב לנו לעמוד מאחורי המילים שלנו ולהבטיח הצלחה לטווח ארוך (מאוד!) ושיניים חזקות באיכות גבוהה.

השתלת שיניים מתבצעת על גבי שתלים מטיטניום. שתלים אלו הם תחליף מלאכותי לשורשי השיניים החסרות, שמחדירים פנימה אל תוך החניכיים, לעצם הלסת. אל השתל מחברים את החלק שישמש כבסיס לשן החדשה. התהליך יכול לארוך כמה חודשים, כאשר חלק גדול מהתקופה מוקדש להבראה. כדי לקבל תוצאות איכותיות ביותר עם מינימום אי-נוחות למטופל, אנו מקפידים לבצע את השלבים בעתם, ולא "השתלת שיניים ביום אחד" – שיטה פזיזה ולא מציאותית למי שדורש טיפול איכותי.

למידע נוסף על השתלת שיניים, השאירו פרטיכם באתר.

מרפאת בינת השן

שיקום הפה הינה מלאכת אמנות לכל דבר.
התאמות של צבע, צורה וטקסטורה, הכרחיות לקבלת תוצאה מושלמת.

במרפאת השיניים בינת השן, אנו מתייחסים אל השינים שלך כאל יצירת אומנות, הן בדיוק הטכני והן בהתאמת צבעים וגוונים, על מנת כדי להגיע לתוצאה המדויקת וההרמונית ביותר לפנים שלך.

מאמרים אחרונים

מלאו את הפרטים

דילוג לתוכן